Przejdź do treści

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

ZAMÓWIENIA
Jaki jest czas realizacji zamówienia? Plus

Zamówienia realizujemy zazwyczaj w ciągu 2–4 dni roboczych na terenie Polski. W przypadku dostaw do krajów Unii Europejskiej czas realizacji to około 7–10 dni. Jeśli z jakiegoś powodu ten czas się wydłuży, poinformujemy Cię o tym mailowo.

Czy mogę anulować zamówienie? Plus

Tak – jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, możesz je anulować bez problemu. W przypadku zamówień opłaconych, ale jeszcze niewysłanych – napisz do nas jak najszybciej na adres: sklep@theslings.pl – sprawdzimy, co da się zrobić.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu? Plus

Nie ma możliwości zmiany zamówionych produktów po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz zaktualizować adres dostawy lub sposób wysyłki – napisz do nas jak najszybciej na: sklep@theslings.pl . Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, postaramy się pomóc.

PŁATNOŚCI
Jakie formy płatności są dostępne? Plus

Za zamówienia możesz zapłacić przez:

– Przelewy24 (szybki przelew, BLIK, karta),
– Google Pay / Apple Pay,
– Przelew tradycyjny – w tytule wpisz numer zamówienia.

Dane do przelewu:
The Slings sp. z o.o.
mBank: 37 1140 2004 0000 3502 7982 1463

Czy mogę opłacić zamówienie z zagranicy? Plus

Tak. Jeśli zamawiasz z zagranicy, możesz wykonać przelew w swojej lokalnej walucie – środki zostaną automatycznie przewalutowane przez Twój bank.

Czy mogę otrzymać fakturę? Plus

Tak – wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Jeżeli masz problem z uzyskaniem faktury napisz na sklep@theslings.pl

DOSTAWA
Jaki jest koszt dostawy? Plus

Dla zamówień od 400 zł dostawa jest darmowa na terenie Polski.

Koszty dla pozostałych zamówień:
– Paczkomat InPost: 16,00 zł
– Kurier DPD: 19,00 zł
– DPD Pickup (punkt/automat): 16,00 zł

Koszt przesyłek zagranicznych widoczny jest po wybraniu kraju dostawy w koszyku.

Jakie firmy kurierskie obsługują Wasze przesyłki? Plus

Wysyłki krajowe realizujemy przez InPost i DPD. Zamówienia zagraniczne wysyłane są kurierem DPD.

Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście? Plus

Obecnie nie oferujemy odbioru osobistego.

W jakiej walucie mogę zapłacić za zamówienie? Plus

Płatność za zamówienie odbywa się w złotówkach (PLN). Jeśli zamawiasz z zagranicy, możesz wykonać przelew w swojej lokalnej walucie – środki zostaną automatycznie przewalutowane przez Twój bank.

PRODUKTY I DOSTĘPNOŚĆ
Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki? Plus

Większość produktów jest dostępna od ręki. Jeśli danego rozmiaru lub wariantu chwilowo nie ma – możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności bezpośrednio na stronie produktu.

Jak dbać o produkty The Slings? Plus

Szczegółowa instrukcja pielęgnacji znajduje się na stronie produktu i na metce. Przestrzeganie tych zaleceń pozwoli Ci cieszyć się ulubionym produktem przez długie lata.

Z czego wykonane są Wasze produkty? Plus

Używamy wysokiej jakości, naturalnych tkanin – takich jak bawełna, czy len – pochodzących od sprawdzonych, polskich producentów. Dbamy o bezpieczeństwo i komfort – zarówno dzieci, jak i mam.

Gdzie szyjecie Wasze produkty? Plus

Wszystkie produkty The Slings powstają w Polsce, w lokalnych szwalniach, z dbałością o każdy detal.

ZWROTY I REKLAMACJE
Czy mogę zwrócić produkt? Plus

Tak – masz 14 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny. Szczegóły oraz formularz znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje. Koszt odesłania produktu pokrywa kupujący.

Jak złożyć reklamację? Plus

Jeżeli jesteś niezadowolona z jakości czy zauważyłaś wadę produkcyjną naszego produktu, bardzo nam przykro. Napisz do nas na sklep@theslings.pl , podając numer zamówienia i załącz zdjęcie usterki. Nasz zespół zajmie się sprawą jak najszybciej.

Masz inne pytania?

Napisz do nas: sklep@theslings.pl – jesteśmy tu dla Ciebie! 😊