Regulamin sklepu The Slings
Regulamin w wersji aktualnej obowiązuje od dnia 13 marca 2020 r.
Sklep Internetowy The Slings prowadzi sprzedaż wysyłkową produktów w postaci chust kółkowych i jest dostępny pod domeną theslings.pl. Sklep internetowy prowadzony jest przez The Slings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Warszawie (01-305), ul. Leśna 15a, wpisaną do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000832258, NIP: 5223180332, REGON: 385715580, kapitał zakładowy: 12.000 złotych.
Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą drogą korespondencji e-mail wysyłając e-mail na adres [email protected] lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres The Slings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Warszawie (02-840), ul. Leśna 15a
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
§ 1 Definicje
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
- Dzień Roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
- Formularz Zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży,
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną mająca odpowiednio miejsce zamieszkania lub siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
- Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną (Klienta) dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- Produkt – towary zakupione w Sklepie Internetowym,
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego,
- Sklep Internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod domeną theslings.pl,
- Sprzedawca – The Slings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Warszawie (02-840), ul. Leśna 15a wpisaną do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000832258, NIP: 5223180332, REGON: 385715580, kapitał zakładowy: 12.000 złotych,
- Umowa Sprzedaży Produktu – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, na podstawie której Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produktu, a Klient do zapłacenia Sprzedawcy ceny za Produkt, dalej „Umowa” lub „Umowa Sprzedaży”,
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
§ 2 Postanowienia wprowadzające. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Warunkiem skorzystania ze Sklepu Internetowego oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient akceptując Regulamin wyraża tym samym zgodę na wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
- Za pośrednictwem Sklepu Internetowego, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego, Kupujący może dokonać zakupu Produktów uwidocznionych na stronach Sklepu. Produkty w Sklepie Internetowym są nowe.
- Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego dostępnego pod domeną theslings.pl, w tym zasady i tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta. Jednocześnie Regulamin, w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługę Elektroniczną na rzecz Klientów w postaci Formularza Zamówienia umożliwiającego Klientom składanie zamówień na Produkty w Sklepie Internetowym. Klient w celu dokonania zakupu Produktu w Sklepie Internetowym korzysta z Formularza Zamówienia. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter dobrowolny, jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta.
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym oferowanej Usługi Elektronicznej, w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.
- Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają wszelkie podatki (ceny brutto), przy czym nie obejmują koszty dostawy, chyba że co innego wynika z warunków promocji stosowanej przez Sklep Internetowy.
- Koszt wysyłki do Klienta naliczany jest osobno. Na Zamówieniu wskazana jest łączna cena za Produkt wraz z opłatą za dostawę.
§ 3 Składanie Zamówień
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.theslings.pl, a następnie dokonać wyboru Produktu/ Produktów poprzez kliknięcie “Dodaj do koszyka”. Klient zostanie przekierowany do podstrony Sklepu Internetowego dedykowanego do złożenia Zamówienia tj. do Formularza Zamówienia.
- W trakcie składania Zamówienia Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych do Formularza Zamówienia oraz wybranego Produktu lub Produktów, a także wyboru metody dostarczenia Produktu i formy płatności.
- O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany przez Sprzedawcę na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Klient w celu złożenia Zamówienia zobowiązany jest do dokonania akceptacji treści Regulaminu oraz podania swoich danych osobowych niezbędnych do prawidłowej realizacji Umowy Sprzedaży takich jak mi.in: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, telefon.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Umowa Sprzedaży Produktu między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę drogą korespondencji e-mail na adres wskazany przez Klientem.
- Umowa ma charakter jednorazowy, co oznacza, że Klient składając nowe Zamówienie za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zmierza do zawarcia nowej Umowy Sprzedaży.
§4 Potwierdzanie Zamówień
- Każde Zamówienie złożone w Sklepie Internetowym musi zostać potwierdzone przez Sklep Internetowy.
- Potwierdzenie Zamówienia dokonywane jest w formie odpowiedzi zwrotnej e-mail wysłanej na adres poczty elektronicznej, który Klient wskazał w Formularzu Zamówienia.
- W przypadku rozbieżności pomiędzy Zamówieniem złożonym w Sklepie Internetowym a treścią potwierdzenia, Klient proszony jest o bezzwłoczny kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej ze Sklepem Internetowym.
§ 5 Formy dostawy i metody płatności
- Klient może dokonać zapłaty za Produkt w następujący sposób:
z góry poprzez serwis Blue Media S.A. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, ich wycofywania, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
- Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych poprzez wpisanie kodu kuponu w odpowiednie pole. Zniżka zostanie doliczona do koszyka. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się, chyba że wyraźnie zastrzeżono to w informacji o rabacie lub promocji.
- Dokument księgowy potwierdzający zakup Produktu wystawiany jest przez Sprzedawcę na rzecz Klienta i dołączony zostanie do przesyłki z zamówionym Produktem.
- Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, jak również faktur korygujących i duplikatów w formie elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- Dostawa Produktów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia zgodnie ze wskazaniem Klienta spośród dostępnych form: firmą kurierską DPD oraz usługą InPost Paczkomaty.
- Dostawy Produktów zamawianych w Sklepie Internetowym realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, oraz poza granice Rzeczypospolitej Polskiej po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki z Klientem. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pokwitowaniem.
- Odbierając Produkt Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z Zamówieniem. Wraz z Produktem dostarczane są dokumenty Produktu (gwarancje – o ile Sprzedawca je przewiduje, instrukcje użytkowania itp.).
- Dostępne formy płatności (karty płatnicze):
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
§ 6 Termin realizacji Zamówień
- Czas realizacji Zamówienia zależny jest od dostępności danego Produktu w magazynie Sklepu Internetowego.
- Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę do chwili wysłania Produktu ze Sklepu Internetowego, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
- Przeciętny czas realizacji Zamówienia to 4 dni robocze.
- Zamówienie złożone z kilku Produktów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
- Jeżeli w magazynie Sklepu Internetowego nastąpi chwilowy brak Produktu w magazynie Sklepu Internetowego to:
- Klient zostanie o tym fakcie poinformowany przy potwierdzeniu Zamówienia,
- Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, o ile wydłużony termin realizacji Zamówienia nie spełnia jego oczekiwań. Oświadczenie w tym zakresie należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] w terminie 2 dni od dnia otrzymania potwierdzenia Zamówienia z informacją o wydłużeniu terminu realizacji.
- Czas otrzymania przesyłki to suma czasu realizacji Zamówienia i czasu dostawy. Przeciętny czas dostawy formami dostępnymi w Sklepie Internetowym wynosi do 3 dni roboczych.
- O przewidywanym czasie realizacji Klient jest indywidualnie powiadamiany przez e-mail w momencie potwierdzania Zamówienia. O dokładnym terminie (dzień i przedział czasowy) dostarczenia przesyłki Klient jest indywidualnie powiadamiany przez e-mail w momencie wysyłki Produktu z magazynu Sprzedawcy.
- Maksymalny termin wydania Produktu Klientowi od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży wynosi 30 dni.
§7 Odstąpienie od Umowy
- Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż przewidziane przepisami prawa i wskazane w niniejszym Regulaminie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia Sprzedawcy o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone drogą korespondencji e-mail na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: The Slings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Warszawie (02-840), ul. Leśna 15a
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia otrzymania Produktu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
- Oświadczenie może być złożone na formularzu. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem www.theslings.pl (Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu).
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy przesłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca nie odbiera Produktów od Klientów będących Konsumentami. Klient będący Konsumentem ponosi bezpośredni koszt zwrotu Produktów.
- Klient jest zobowiązany odesłać zwracane Produkty na swój koszt, niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od Umowy, na poniższy adres: Bis Media, ul. Rysia 6, 87-800 Włocławek
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionych Produktów.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu w wysokości najtańszej dostępnej w Sklepie Internetowym opcji dostawy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany o odstąpieniu.
- Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie.
- Sprzedawca zastrzega, że może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu.
§ 8 Odpowiedzialność za wady Produktów. Procedura rozpatrywania reklamacji Produktów
- Sklep Internetowy zobowiązany jest do dostarczenia Produktów wolnych od wad. Dodatkowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta będącego Konsumentem określono na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
- Reklamacje Klient może złożyć pisemnie na adres Sklepu Internetowego wskazany w § 1 Regulaminu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
- Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty wpływu reklamacji do Sklepu Internetowego. O sposobie załatwienia reklamacji Klient informowany jest przez Sklep tym samym kanałem informacji, którym reklamacja została złożona.
- Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się ze Sklepem Internetowym.
- Celem rozpoznania reklamacji, Klient będący Konsumentem powinien dostarczyć Sprzedawcy reklamowany Produkt oraz dowód jego zakupu. Reklamowany Produkt oraz dowód zakupu należy przesłać na adres korespondencyjny The Slings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Warszawie (01-305), ul. Batalionów Chłopskich 75b/17.
- W przypadku reklamacji złożonej przez Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia Produktu do Sprzedawcy ponosi Sprzedawca.
- Odpowiedzialność względem Klienta niebędącego Konsumentem w tytułu rękojmi za Produkt zostaje wyłączona.
§ 9 Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w § 8. Regulaminu) Klient może składać pisemnie na adres Sklepu Internetowego wskazany w pkt. 1 Regulaminu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
- W celu przyspieszenia i ułatwienia rozpatrywania reklamacji prosimy o wskazanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, (2) żądania Klienta oraz (3) danych kontaktowych Klienta składającego reklamację. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację i poinformuje Klienta o wyniku jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku, gdy podane w reklamacjach dane lub informacje wymagałyby uzupełnienia Sprzedawca zwróci się do Klienta, przed rozpatrzeniem reklamacji o ich uzupełnienie, przy czym Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi Konsumentowi na reklamację w terminie maksymalnie 30 dni od jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
§ 10 Możliwość skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Konsument ma możliwość m.in. do:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
- bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich Konsument ma możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy ODR pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
- Platforma ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
§ 11 Dane osobowe
- Sprzedawca jest jednocześnie administratorem danych osobowych Klienta („Administrator”). Możesz skontaktować się z Administratorem drogą korespondencji e-mail wysyłając e-mail na adres [email protected] lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres The Slings spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Warszawie (02-840), ul. Leśna 15a
- Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w celu:
- zawarcia i wykonywania pomiędzy Klientem a Administratorem Umowy Sprzedaży, na warunkach określonych w Regulaminie, w tym w szczególności realizacji Zamówienia, rozpatrywania reklamacji, jak również w celach kontaktowych i informacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania tej Umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta, przed zawarciem Umowy Sprzedaży;
- dokonania rozliczeń podatkowych i prowadzenia dokumentacji księgowej − na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie danych jest niezbędne dla wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów prawa podatkowego oraz z przepisów o rachunkowości;
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami pomiędzy Klientem a Administratorem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, którym jest możliwość dochodzenia roszczeń.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, przy czym podanie danych osobowych w zakresie: imię, nazwisko, telefon, adres e-mail, dane adresowe, w wypadku Klientów będących Konsumentami, a niebędących Konsumentami: nazwa firmy oraz numeru NIP, jest niezbędne do zawarcia i wykonywania Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Administratorem. Niepodanie danych skutkuje niemożliwością zawarcia i wykonywania Umowy Sprzedaży.
- Administrator nie będzie podejmować wobec Klienta decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w następstwie profilowania.
- Dane osobowe Klientów mogą być ujawniane następującym podmiotom: pracownikom i współpracownikom Administratora, dostawcom usług IT, hostingodawcom, podmiotom świadczącym usługi doradcze, prawnicze oraz dostawcom Produktów.
- Dane osobowe Klientów mogą zostać udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Klientów podawanych przy zawieraniu Umów Sprzedaży do państw poza Europejskim Obszarem Gospodarczym ani organizacji międzynarodowej.
- Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów, w których dane są przetwarzane bądź do czasu wniesienia sprzeciwu (jeśli podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora) – w zależności, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej. Później Administrator będzie je przechowywać do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa (np. prawa podatkowego) – w zależności, które ze zdarzeń nastąpi później.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- Klientowi przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora danych osobowych, które dostarczył Administratorowi, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Klient może żądać od Administratora przesłania tych danych innemu administratorowi.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem.
- Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli sądzi, że przetwarzanie danych narusza RODO.
§ 12 Wymagania techniczne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy
Do korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zawierania Umów Sprzedaży niezbędne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w jedną z następujących przeglądarek internetowych, w wersji najnowszej Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge oraz dostęp do poczty elektronicznej (ważny i aktywny adres e-mail), klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, a także włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi JavaScript.
§ 13 Postanowienia końcowe
- Zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sklep, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności.
- Sprzedawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wskazanych ważnych przyczyn, przy czym katalog przyczyn do zmiany Regulaminu jest zamknięty:
- konieczność zmiany Regulaminu z uwagi na zmianę przepisów prawa wpływającą na jego treść lub obowiązek dostosowania Regulaminu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wydanych przez odpowiedni organ,
- zmiany sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną spowodowanej przyczynami technicznymi,
- zmiany warunków korzystania ze Sklepu Internetowego, mająca na celu poprawę obsługi Klientów,
- zmiany zakresu lub zasad świadczenia usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez wprowadzenie nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych funkcjonalności lub usług oferowanych Klientowi,
- konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które pojawiły się w Regulaminie,
- zmiany danych identyfikujących Sprzedawcę, w tym danych teleadresowych;
- zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu,
- przeciwdziałanie nadużyciom.
- Sprzedawca poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez udostępnienie tekstu jednolitego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
- Regulamin jest dostępny dla Klientów w każdym czasie bezpłatnie na stronie internetowej pod domeną www.theslings.pl, w taki sposób że możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
- Prawem właściwym dla zawarcia w ramach Sklepu internetowego Umowy Sprzedaży jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).