Odstąpienie od umowy/zwroty
Robiąc zakupy w Sklepie internetowym The Slings jako Konsument możesz w terminie 14 dni od dnia otrzymania swojego Zamówienia odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny (zwrócić Produkt).
Sugerujemy skorzystać z płatnego zwrotu poprzez stronę Wygodne Zwroty, klikając w baner poniżej:
-
Kliknij link do Wygodnych Zwrotów – nasza firma i adres zwrotny są już wpisane automatycznie.
-
Uzupełnij swoje dane (imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu, adres).
-
Wpisz numer zamówienia i krótko zaznacz powód zwrotu (opcjonalnie).
-
Wybierz sposób nadania (np. Paczkomat lub punkt nadań) i opłać etykietę.
-
Spakuj produkty, dołóż formularz odstąpienia od Umowy Sprzedaży, naklej etykietę, lub zapisz kod nadania i nadaj paczkę.
Po nadaniu zachowaj potwierdzenie (numer nadania). Zwrot środków zrealizujemy po otrzymaniu i weryfikacji paczki.
Możesz też nadać paczkę samodzielnie:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży, poinformuj nas o swojej decyzji na sklep@theslings.pl.
Wyślij zwrot na adres: Bis Media, ul. Rysia 6, 87-800 Włocławek
Odstępując od Umowy Sprzedaży, skorzystaj z przygotowanego przez nas wzoru formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży - odeślij do nas wypełniony formularz wraz ze zwracanym produktem.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, wraz z kosztami dostarczenia Produktu, przy czym w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki (dostarczenia) dostępnej w Sklepie Internetowym The Slings. Zwrotu płatności za nieużywany Produkt dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z zwrotem płatności za Produkt.
Informujemy, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prosimy odesłać lub przekazać nam Produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie Produktu przed uszkodzeniem w przesyłce. Zwracany Produkt nie może nosić znamion użytkowania. Zwracając Produkt ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Prosimy o nie przesyłanie do nas przesyłek „za pobraniem” oraz przesyłek na koszt odbiorcy.
Reklamacje towarów zakupionych w sklepie The Slings
Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące reklamacji Produktów z tytułu rękojmi.
Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia Ci Produktów wolnych od wad. Jeżeli w ciągu 2 lat od wydania Produktu zostanie stwierdzona wada możesz złożyć reklamację (rękojmia). Reklamację możesz przesłać na piśmie na adres Bis Media, ul. Rysia 6, 87-800 Włocławek lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@theslings.pl z dopiskiem "Reklamacja".
Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu
- datę nabycia towaru,
- rodzaj reklamowanego towaru,
- dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
- Twoje żądanie, a także preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej).
Wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarcz nam wadliwy Produkt oraz dowód jego zakupu.
Dla ułatwienia procesu przygotowaliśmy dla Ciebie formularz reklamacji, z którego możesz skorzystać.
Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie Produktu przed uszkodzeniem w przesyłce. Prosimy, aby reklamowany Produkt był czysty i suchy.
